Monday, March 21, 2011

i wish...

Hurmm..sejak menjak nie mcm2 aku pikir..actually..hati and fikiran tgh sekabut memikior bab kata owg peghok..huhuhu..so many thingsssss inside my mind..future..study thingy..pe yg aku akn jadi coz masih xtaw future way mcm mna sbb kn nk further study and aku pun xtaw kt mna nk smbung ag coz da result pun still terumbang ambing..kna ad interview session so aku xtaw aku akn dpt or x..plus intake taun nie dh b'ubah ke september for degree candidate..now aku jd penganggur terhormat yg gler amat lama d'rumah cmpai tahap nie aku ase sgt sgt sgt bosan..mmgla aku kt umah ad keje..aku tlg jaga kak aku yg sakit tu,jaga mkn,jga pakaian,jaga kesemuanya lah memandangkan dye xleh bergerak hanya terbaring,kira aku ni mcm 'pembantu' dye la termasuk her physiotherapist.Tiap-tiap hari aku akan wat senaman fisioterapi yg aku belajar ngan kwn dye.Seorang doktor x doktor sgt..huhuhu..And tlg2 mak aku.Tapi aku ase mcm rugi je if aku stay kt umah mcm nie.At least aku leh tambah pengalaman b'kerja n kumpul wet kn.Tapi ase cian kt akak aku.If aku keje spe nk jga dye?Memandangkan aku sowg je arif ttg kelengkapan dye..aku juz xnk kecewakan dye..dye ag susah dri aku.ag cian dri aku..maybe aku dh d'takdirkan tuk bantu dye..hopefully pe yg aku korbankan nie ad hikmahnya..

Ya Allah...

Dengarlah rintihan hambamu nie..

Sis..moga cpt sembuh. :')


p/s: i wish i were a SUPERWOMAN that can do many things in ONE TIME! ;P