Tuesday, March 29, 2011

hujan oh hujan

Terengganu,Perlis dan Kedah d'jangka mengalami hujan berterusan sehingga esok...sesapa yg dok area tu hati2 la yer.jgn basuh baju t b'bau xpat nk sidai mcm aku nie..teeheee..huishhh..patut ler ujan je xbenti..hopefully xde mnde buruk b'laku.ujan2 mcm nie wat perut nie kepingin nk mam je..d'sbbkn aku skg lam proses nk diet,try la xnk mam berat sgt.dh pagi aku juz minum susu n sekeping karipap.then tuk lunch aku decide nk panaskan je roti arab kt lam peti sejuk.tapi nk cicah pe?ayam dh abeh.sume bhn mentah dh abeh.mggu lepas xmngun tito nk g pasar tani.then aku decided nk wat kari sardin je.heeeee.xpnah torai ag.aku juz masak mcm wat kari ayam n kari2 yg len.hehehe.and da result....sedapppppppppp! :D

p/s: xdo owg nk puji den.den puji lah dri sondiri. T__T''


Mula2 panaskan roti arab b'sama mentega.kt kedai bnyk.sila beli je. ;P


Then wat la kuah cicah.kari ayam ke,ikan ke,itik ke,telo ke,susu pekat ke,ikut suko hampa la na.


Akhir sekali ngap la.sila mam panas2 sbb terjamin kesedapan xt'hingga.tambah musim ujan nie.
:D