Wednesday, February 23, 2011

M u e t P r e p a r a t i o n...


As you can see..heeeeee..pix 'poyo' diatas taken when aku tgh bosaaann study for my muet akan dtg nie..huuuuhh..seyes.gler malas ase kot nk study sbb dh lma tgal everything ttg bku.So demi masa dopan den yg gomilang t'bilang,aku cuba gak tuk study tiap mlm be4 tito so when aku smbung study nanti,xdela jd malas yer..igt jua..Insya-allah...hehehe ;)
Aku ada ikuti kursus di UUM tuk Muet,yelaa...aku xde tutor or lecturer tuk d'beri latihan..so aku join ler bengkel tu.Da price is 150.Murah x?Abg ipar aku ckp if kt area selatan ag mahal kot.Xkisahla..bkn aku byr pun..huuuu.Aku amek muet pertengahan tahun nie..currently on dis april..aseny awal bln april exam tue..iskh..wsau..aku xdela pndai sgt nk speakang lebey2 nie and lemah writing..grammar mmg terabur r..Ya Allah hopefully aku pat lepas muet nie and atleast pat band '5'..tu la paling tggi aku target..letak band '4' mcm cukup mkn plak..hehehe..insyaallah..if kte study betul2 Allah akan bg ganjaran yg sepatutny...Amin..Hopefully gak aku pat smbung ipta pilihan aku..nk smbung ipts xmampu..hutang mara da menunggu aku tuk d'byr ni ag kan nk tambah ag hutang..adehhh..xsggup..xkawen aku..cehhh~ ;)


아자아자 화이팅!
mean : aja aja hwaiting ajua!!!
p/s:cpe yg korean lover tu phm la kan..heeee~