Sunday, July 3, 2011

solitude


deep inside dis heart..ad satu kehilangan yg amat terasa.aku pun xsure pe.tp seyes aku ase kosong.mayb due to relationship "status" aku yg still xpasti.yup.relationship aku yg bakal dan menuju ke jalan yg xpasti mean makin xok.aku cbe nk buang jauh2 perasaan ni tp still xbleh.hati ble dh d'lukai sentiasa kte jd benci.jd meluat.walaupun mmg masih ad perasaan syg,tapi hati aku dh cukup terluka.hmmm.act aku b'harap sgt incoming my day yg akan dtg ni bleh mengubat sedikit duka yg aku rasa sekarang..tp dugaan tu makin lama makin bertambah n yg pasti hati aku makin bertambah luka.aku xdpt nk bendung rasa ni lalu meluahkan perasaan dgn deraian air mata.I'M A WOMAN.air mata xdpat d'pisahkan.aku dh xdpt nk simpan rasa ni sowg2.sakit.sakit sgt sampai rasa nk lari dari semua orang.rasa nk berenti kerja n ddk dlm bilik je.tdo smpai bla2.tp aku t'pksa lalui sume nie.rasa ni akan hilang.tp bkn sekarang.patutkah aku lupakn semua ni ngan tgalkan mende yg leh kaitkan dya ngan aku.so aku leh lupa semua yg jd ni.iskh.aku buntu..penat ngan semua nie..ya allah..permudahkn semua ni tuk ku..

p/s: sory for entry yg tah pape.for now,mayb akn sentiasa ad entry cmni.i juz need a place to write down pe aku ase skg. -___-

With ❤,