Sunday, June 26, 2011

new entry=cercita lama....

juz a quick update since aku dh lama gler xupdate.n tuk post bln 6 juz satu je..heee.sejak keje nie mmg masa tu sgt terhad.aku g keje kul 7 then lek kul 8 cmpai umah 9lebey mmg lek uma aku tito la.mna ad masa tuk bersosial.dhla cuti pun time owg sume bekerja.mean ari weekend aku cuti.mmg xdapek la nk berjimba2 ngan rakan2 sekerja or buah ati pengarang jantung.if jupe pun juz kejap je,xdapek nk spent masa yg lma.hope mggu dpn ad la cuti ari mggu.pat smbut bday aku ngan dye.huuuu.okla.ni ad few pix time harri ibu ritu.aku amek resipi kt kwn aku,mayra,one of blogger gak..thanks sgt mayra.sempena ari ibu wat la apam polka dot n epy sgt sbb jd.sgt sng.mak aku pun terharu sbb anak dye yg baek ni wat special thing tuk dye.heehheee.luv u mama..thanks for everything..jua syg sgt mama.. :')


pkai steamer letrik.sng gler n cpt. :D



yey..for da 1st time wat kuih.heeee.epy sbb jadik...lalala



love mama..sorang dua ye..xckup..huhuhu

p/s: lepas nie leh blaja wat kek coklat plak. ;P

With ❤,