Tuesday, June 28, 2011

the end.

Setiap pasangan yg bercinta mmg mengharapkan kejujuran dan keikhlasan dalam perhubungan mereka. Kejujuran setiap pasangan saling percaya dan senang untuk berkongsi setiap perkara bersama tanpa ragu, dan pasangan satu lg boleh menjadi pendengar yg setia tanpa judge pasangan yg sedang berkongsi rasa. Keikhlasan pula menerima tanpa syarat: menerima baik dan buruk pasangan seadanya, tp saling menegur untuk kesejahteraan bersama, bukan mengkritik,mengkutuk,sehingga pasangan rasa kurang nilai di mata pasangan mereka.Mengenali pasangan mmg berlaku setiap masa kita bersamanya. Tidak semestinya bercinta setahun 2 kita dah cukup mengenali ttp sepanjang hayat kita bersama mereka. Ini kerana sifat dan tingkahlaku manusia sentiasa berubah mengikut keadaan dan zaman.Dlm setiap hubungan kita saling mngharapkan pasangan kita jujur n ikhlas antara satu sama lain. apa yg lebih penting adalah "trust" walau apa jua yg kita lakukan diluar .Kenal sekejap atau tidak bkn persoalan, klu kita


mengenali pasangan terlalu lama pun tp xde persefahaman xkan kemana pun hubungan tu. kita blh dpt menilai sejauh mana pasangan kita jujur n ikhlas terhadap kita.


p/s : jaga la hubungan dgn baik before dye pergi meninggalkan kte selama2nya.menyesal dari berubah or menyesal melihat dye b'sama org len?ur choice.renung2knlah.

Apa itu cinta? Kita memang tidak boleh melihat apakah itu cinta. Tetapi kita boleh merasai kesan cinta itu. Cintai seseorang lelaki mahupun seseorang perempuan dalam dunia ini sudah semestinya suatu lumrah kehidupan. Seseorang manusia itu sudah pasti pernah bercinta dan pernah jua gagal dalam percintaan.

With ❤,