Friday, January 28, 2011

Special entry tu mR.Boo-bOo..*hugs*





Kabare?ngawe apo kue?wes mangan opo urung?hehehe..ntah btul ke x bhasa jawa tu..aku taw dikit-dikit(sedikit)hahaha..uhuk2..okla..aku epyyy sgt arini..walaupun ada sedikit bengang ngan adik ku yg sorang tu..(akan ad entry psl dye one day)..Tapi overall pat d'cover ngan berita itu..heeeeee..(smbil senyum selebar2nya).My mr.Boo-bOo is now working with satu company melayu dkt seremban.Almost sebulan.And dye slalu luah kt aku tmpt tu xbest,gaji sgt ciput.Keje memenatkan x'baloi dgn gaji yg diperoleh.Bayangkn keje sebagai Graphic Designer yg mempunyai Diploma seharusny gaji lam rm1000 lebey la kn,tp dye hanya pat rm500 then keje cmpai mlm..mmg pntla..dh tu if nk cuti leh tp pas2 kna ganti...perghhh..bapak bosan..if potong gaji ok la gak..mcm budak sekolah plak nk kna ganti2 nie...cian dye..
Then aku pun bertekad..dgn azam yg tggi..cewahhhhhhh..tuk m'bantu kekanda ku yg dlm kesusahan..setiap ari if kekangan masa,aku mencari keje tuk dye..act melayari tenet mencari kje tuk dye..cian dye pun xcmpat nk on9 kn..nk kua cri kje len ag la..so aku gunakan kemudahan yg ad tuk tlg dye..Berkat kesabaran aku lam mengisi borang yg pjg(serius bosan n nyampah,ske ag walk interview)n b'doa..Alhamdunillah..tanpa d'sangka antara smua e-mail yg aku anta,ad satu yg d'jwb yg nk hired graphic designer. KAMDAR SDN.BHD. :))

Lam e-mail tu dye suh dtg interview at blablabla on blablabla...sekian.Then dye pun g interview..n Org yg interview dye tu name Mr.Gautam Kamdar..suppose to be anak kepada En.kamdar la kot kn..hehehe..bwu aku taw Kamdar tu nma owg uperny..mati2 igt juz nama Branding company tu.Gelak kuat jap aku..jgn mrh ea~~ ;)

Alhamdunillah..syukur sgt..dye pat gak keje tu ngan gaji yg amat berbaloi n sesuai ngan kelayakan dye.Sujud syukur aku pas boo-boo col.Xhenti2 dye ucap tq kat aku.Dye gtaw,Mr.Gautam Kamdar tu ckp,Congrats..i hired u becoz i can see dat u r very disciplined,determined to get dis job n willing to learn,n skap yg rendah dri,xstress msa temuduga td.. ayat tu dye ckp xkn lupa..n he Thank to me..No boo-boo,u deserve it..dear da usaha then Allah bg rezeki tu syukur kt dye..Cyg juz tlg applykn..tp dear yg usaha tuk jdkn dye knyataan..Alhamdunillah..Alhamdunillah..Alhamdunillah..


To my Boo-boo

Congrats for ur achievement in ur life.

Dear bg semangat kt cyg tuk usaha jd mcm dear.

Cyg akn study hard n achieve da best lam study Insyaallah.

FOR DA REST OF MY LIFE,I LOVE U.

p/s:pix nie dye kt toilet,igtkn gurl je yg wat cmni..hehehe ;)