Wednesday, January 26, 2011

Menjahit??wakakaka~~


Huuuuhh..if aku amek cluz jahit pun npe?ad kco wet kowg?ish..berdesing telinga aku ble one of myfwen mcm perlekeh owg yg amek cluz jahit nie..bg diowg cluz jahit ni tuk dak2 yg xnk skolah dh..REALLY???Well..mmg pun certain owg yg amek tu adalah dak2 yg blaja xbeh spm,da malas sgt nk blaja..tp KN..bg aku la kn..berjahit nie bnyk sgt GOODNESS mcm marigold MINUMAN YOGHURT FAV tuhhh..Aku amek cluz jahit sbb mak aku suh at first,tp ble pkir lek mmg bgus sbb :

1. Dapat meluangkan masa aku yg mmg padat n d'padatkan lg dengan ilmu menjahit.

2. Dapat mengenal kwn2 baru dan berkongsi idea tentang kehidupan. ;p
3. Dapat mengenal betapa susahhhhhhhhnya menjahit.

4. Dapat membuat sendiri baju raya tuk tahun ini tanpa mengeluarkan satu sen

wet mak bapak kte..ngeeeeeeeee jimatkan~~ ^^''

5. Dapat membuat pelbagai fesyen baju yg trendy n terkini!!WALAWEHHHH~

6. Baju lama2 yg terkoyak leh d'pkai lek dgn menggunakan ilmu hisab jahit.

7. Layak menyertai Project Runway..yawww *__*

8. Pendapatan Sampingan! ka-ching!

fuhhhh..bnyk ag sbnrny kelebihan menjahit ni uperny..hehehe..satu baju kuwung dh 30,if bnyak owg tempah wowowowow..jahit manik..kerawang..tp ni sume memerlukan kesabaran yg tggi ye..jgn igt wet aje yer..if ase bkn jnis bersabar tuk memasukkn benang dlm jarum,mean anda tidak layak..hahahaha..Mudah mudahan aku berjaya belajar menjahit Insya-Allah.Amin...



Source Google:hurmm..ONE DAY??xkot...heee~


Source flickr : Hatta Dolmat,one of Fashion Designer kt mesia tipTOP...