Friday, December 16, 2011

hukum HUDUD??!

sekarang nie tbe2 hal pasal hukum hudud kembali femes.dulu naik kejap then senyap mcm tu lek.ntahla.aku bkan seorang yg gemarkan politik walaupun ayah aku seorang bekas ahli politik.bg aku mende ni sume mainan2 politik tuk kepentingan masing2.yela.bknkah xlama lg nk pilihanraya???malas.dri nk ngata org sni,ckp mcm ni,ckp mcm tu,org sni salah,org sinu slh,bek aku tgk maharaja lawak lg bgus.
*xde kaitan pun*

ok,b'balik pada pandangan aku tentang hukum hudud ialah bg aku hukum hudud nie adalah yg d'tentukan ALLAH.HUKUM YG ALLAH TENTUKAN UNTUK SESUATU KESALAHAN ITU,dan terdapat sendiri dlm AL-QURAN.kalau dh tercatit dlm AL-QURAN itu terang lg b'suluh la hukum Allah.klu kte ni ngata buruk2 dan menidakkan hudud itu bukan kah b'mksud kte menolak ajaran ALLAH?nauzubillah.aku b'ckp atas fahaman aku sendiri.apa yg aku tahu ttg hudud.if nk taw lebih lanjut ttg pe tu hudud cer bkk link ini..


kdg2 manusia ni b'ckp tanpa ilmu yg betul.men ckp je.bkny nk cri mna yg btul yg salah.dh xtaw kna blaja.ustaz n ustazah makin ramai.ilmuan islam pun ramai.dh xtaw kna la b'tnya.ni men ckp mcm owg xde akidah.astarfirulallahalazim..mudah2 aku d'jauhkan dri org2 mcm nie.amin

video nie ttg hukum hudud.mudah d'fahami.err..walaupun anak nik aziz ad gak,jgn pndg ini politik.fhm isi dan kandunganny.aku xtaw spe yg create video nie.tp bg aku mudah kte faham pe hukum hudud.layan~


With ❤,