Friday, August 7, 2009

my appetizer...(^^,)

Salam dari saya,nurnajwa..huhuhu.My friends mostly call me ajua or jua..but my family prefer to call me najwa.For them that my real name sbb lebey b'makna panggil najwa klu ikut nama islam mean bisikan.So if campur nur+najwa=cahaya bisikan..kekeke :P Tp saya tak kisah pun,jgn panggil yg pelik2 dhla..Actually dis blog wujudnya tuk DIRI SENDIRI sbb dari blog nie "konon" nak luahkan if ad terasa ati ke kt cpe2 or marah ke or cdey ke..anything that related with myself.Sebab i dunno who i want to talk to when i have a problem..even thought blog ni xleh bg feedback tp atleast saya dh luahkan pe saya rasa tu pun da ckup ilangkan beban kat ati nie..hehehe and act saya jdkn kakak saya yg 1st sbgai contoh blogger,mean mcm tiru laa..tgk dye buat..mcm best je kn.. :p
Ok,for beginning,let me remind myself about me..hehehe..emmm,saya skang semester 4 of student kptm ipoh.Taking multimedia course in diploma,ada mak,abah,kakak2 dan adik2,maksu dan tok t'syg.Ske tgk movie,ske dgr musik any kind of genre layan je,syg GLER kat KCM 7015,LADTOP COMPAQ PRESARIO F700 NGAN NOKIA XPRESS MUSIK 5320 sbb tu je harta yg saya ad.Emm..ske kat kucing tp xdpt nk bela cmpai skang..iskh..tp ad owg tu da jnji nk belikan meoww ble saya ngan dye dh ad ikatan yg sah..hehehe..ske sgt.. =) Ske mende2 yg cute..ske masak lemak n saya dh pndai msk..hehehe Ske jln2 tgk sekeliling..ske TDO..ske kemas umah..ske owg wat suprised..ske pe ag ea..hmmm..tu je kot.